sobota 18. listopadu 2017

Obálky jako drahokamy

Vyšel nám čtvtý díl Rafaelky - tolik očekávané Vlnění nymf v papírové podobě v nakladatelství Maitrea a já jako divá datluju pátý díl - Vlasy dryád. Když se tak dívám na obálky jedna až čtyři a žasnu, jak jsou krásné, musím se přiznat, že netuším, jakou barvu by měl mít pátý díl.

Dryády jsou napůl elfové, napůl stromy. Žijí v přírodě, v lesích, hájích, parcích. Zabývají se přírodou. Jak to udělat, když lesní zelená už byla jednou použita? Věřím, že pan grafik určitě něco vymyslí, protože mě nic nenapadá. Možná, že vy čtenáři máte jasnější představu o barvě dryádí knihy než já.
😍



5 komentářů:

StoryHuntress řekl(a)...

Podle mě by úplně klidně obálka mohla být hnědá, jde taky k lesu, přírodě, zemi :)

Tvořilka řekl(a)...

Hnědá zní dobře :)

Profesor řekl(a)...

Hnědou, protože jde dobře k zemi a ke stromům. Popřípadě sytě žlutou (jako slunečnice).:-)

FaunkaMiriam řekl(a)...

Tak vida, nejsem jediná, komu k pětice sedí ta hnědá. Popřípadě i růžová (třešňové květy).

Sapik řekl(a)...

Strašně moc ti děkuji za tvůj blog, už mi mockrát pomohl a velice ráda si vždy zde pročtu něco, co by mne mohlo teoreticky potkat a velice mi to pomáhá v mém psychickém zdraví, děkuji ti za to... Mimochodem, kdybyse měla zájem, našla jsem tuto stránku - http://malachit-obchod.cz na polodrahokamy a léčivé kameny, tak se mrkni, kdybys měla chvilku :)