středa 23. listopadu 2016

Nové postavy ve Vlasech dryád?

Už jsem nakousla v diskuzi k minulému článku TADY, že se v příští páté knize objeví nové postavy. Bylo načase. Vždyť zcela nenormálně je v Marinině studijní skupině pouze dvanáctka studentů, zatímco v ostatních třídách je jich běžný počet kolem třiceti a ty třídy jsou v ročníku i tři. Marina a ostatní nemohou žít v takové soukromé bublině a také děj se musí rozvíjet. V přechodzích dílech jsem někde psala, že se rodí nejen málo lidských dětí, ale také elementálů, jako kdyby to na sobě nějak záviselo. Vlastně mně osobně to připadalo, jako kdyby sama Aine netoužila po tom, aby kolem její utajované dcery kroužilo příliš mnoho elementálů. Čím více bytostí kolem bude, tím rychleji se Marinina totožnost může prozradit.

I vy a já, jak stárneme, setkáváme se s...
dalšími a dalšími lidmi, někdo nám do života vstoupí napořád, jiný jen na určitý okamžik. A tak se to děje a bude dít i Marině. Noví přátelé, lásky nebo prostě jen známí či dokonce nepřátelé.

Dneska vám prozradím jména čtyř z nich. Už jsem v diskuzi nakousla, že se v Rafaelce objeví konečně elfové. Ano, a to přímo sourozenci z Anglie, příslušníci rodu, který je věrný Marinině mamince. Jména, která ke mně přilétla a která jsem jim tedy dala, jsou: Elisabeth (Ella) a Rowan Fauntleroy. Už tím vznešeným příjmením se řadí k Ainine dvoru, Marina se s nimi musí setkat, jinak to ani nejde. Kdo jste velcí čtenáři, pravděpodobně jsem se se jménem Fauntleroy už setkali. Možná si matně vzpomínáte. A jestli ne, tak vám jako nápovědu nabízím náhled obálky knížky od F. H. Burnett. Ano, možná jste ji nečetli, ale viděli jako film - Little Lord Fauntleroy, tak se kniha v originále jmenuje.

Tu, kterou vidíte na monitoru, jsem zdědila po předcích. Jak je patrno ze vzhledu obalu. :-) Ani nevím, kdo všechno ji z naší rodiny během minulého století četl. Skončila však u mě, jedna z mých nejoblíbenějších. Dneska se asi tolik nečte, což nevadí. Hlavně že se s ní potkala má maličkost a kromě krásného příběhu mi dala i slovo Fauntleroy. Takže odsud pochází příjmení dalších hrdinů z Rafaelky. A že to budou hrdinové... To si pište.

A  jdeme dál. Ivo Drak Tála. Takhle se jmenuje další hrdina. Student ze Šumavy, který patří k dryádám a objeví se v Marinině studijní skupině letos. Proč tak zvláštní jméno? Vysvětlí se v příběhu. Nebudu předbíhat. Je to na dlouho.

A nakonec Aidan. Možná ho budete milovat, možná nenávidět. To se uvidí. Ani vám neprozradím, ke kterým elementálům patří. A kde se tam překvapivě vezme.

Že je Plantefolie občanským jménem Filip Svoboda a Puk se jmenuje Robin Dobrý, to víte. A právě jsem si vzpomněla, že jsem ještě nikdy neprozradila v textu, jak se vlastně jmenuje Arthos a jeho rod celým jménem. No, nebudeme spěchat. Vždyť na to máme do pátého dílu docela času dost. ;-) Ale dozvíte se to. V pátém díle...

A jestli vás něco zaujalo, můžete to okomentovat pod článek nebo do diskuze na starém blogu SEM.

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Dá se vubec ještě koupit nejaka kniha rafaelky (myslím díl vlnění nymf).

Zuzka řekl(a)...

Da se koupit tance nag a rohy faunu.
http://renatastulcova.blogspot.cz/2016/10/mame-98-narozeniny-a.html?m=1
Tady se doctes/doctete zbytek 😉

hann řekl(a)...

Už je v prodeji čtvrtý díl? Pokud ano nemohl by mi někdo napsat odkaz?

Renata Štulcová řekl(a)...

Vydává se znovu od jedničky, čtvrtý díl by měl vyjít na květen.

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat proč používáte tak zvláštní jména

Renata Štulcová řekl(a)...

Každé jméno má nějaký smysl, něco znamená, proto pak vypadají tak zvláštně. Některá jsou navíc velmi stará stejně jako jejich nositelé.

Anonymní řekl(a)...

Kolikátého května má vyjít 4?

Renata Štulcová řekl(a)...

Vyjde na podzim.:-)