pátek 2. února 2018

KALENDÁŘ SVÁTKŮ SVĚTLA 28/28



Poslední okénko našeho Hromničního kalendáře je otevřeno. Slavíme prostě Hromnice, Svátky světla. Půlka...
zimy je za námi, Kosi vykukují z keřů, což potvrzuje i známé pořekadlo: Na Hromnice musí skřivan vrznout, i kdyby měl zmrznout.

Když jsem na počátku nervózního ledna vymýšlela tenhle náš kalendář, napadlo mě, že na konci připravím nějaké zábavné překvapení. Leden jsme přežili a já si sedla a načetla krátkou audioverzi 22. kapitoly ze čtvrtého dílu. Abych totiž nevyzradila něco pro ty z vás, kdo máte ještě čtyřku stále před sebou nedočtenou, vybrala jsem právě tuto kapitolu. Nic neprozrazuje, jen baví. 

💜💜💜

A tak přeju příjemný poslech a prosím, omluvte kvalitu mého čtení. Díky. 



9 komentářů:

Elle řekl(a)...

Máte příjemný hlas. :)

Renata Štulcová řekl(a)...

Děkuju. :-)

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, chtěla bych sem zeptat jestli píšete nebo kdy plánujete psát 5. díl Rafaelky?:)

Renata Štulcová řekl(a)...

Právě stále píšu pětku, chtěli bychom (já i nakladatelství) ji vydat do léta. Mám už 200 stran a ještě nejméně dalších 200 mě čeká. :-)

Anonymní řekl(a)...

A myslíte knižní verzi,nebo jen e-knihu?:-)

Renata Štulcová řekl(a)...

Myslím knižní verzi zase hezky se snítkou jmelí a novou obálkou.

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych se zeptat jestli přemýšlíte o zfilmování

Anonymní řekl(a)...

Jsem jen třináctiletá holka a zajímám se jestli budou i filmy

Renata Štulcová řekl(a)...

To by se musel stát zázrak, ale čeští režiséři se nezajímají o to, co se čte od místních autorů. Mezi režiséry nemám žádného známého, takže můžu o zfilmování jen snít jako vy čtenáři. Je to škoda, ale zázraky se občas dějí, tak uvidíme, jestli se nějaký připravuje i pro Rafaelku.