sobota 18. července 2020

Podcast 18. července - O popisu míst v knize a o knihovně u sirén

V plné práci na korekturách sedmé knihy Pokladnice kentaurů jsem natočila pátý podcast. Má své mouchy, ale učím se, dokonce jsem ho už nemusela točit celý najednou, protože jsem zvládla stříhání audia. 

Stříhat videa umím, na audio mám jiný software a prostě se s ním učím zacházet. Odborníci by mohli namítnout, že ještě nemám znělku s hudbou, ale už jsem našla stránky, kde si mohu zakoupit hudbu, která není příliš drahá a zároveň se k Rafaelce hodí. Vždyť nakonec potřebuji jen asi tak minutu hudby dohromady. Takže se znělky určitě dočkáte.

Osobně se domnívám, že tenhle podcast by mohl zajímat nejen vás čtenáře, nýbrž také vás, kdo píšete knihy nebo se je chystáte psát. Můžete porovnávat, jak jdete na psaní vy a jak já. 
Přiznávám, že se mi při expresívním vyprávění pěkně popletly stavební slohy... Proto jsem vám sem pro jistotu vložila hodně retro obrázek s obloukem, který v audiu líčím. 

A tak nyní omluvte mouchy podcastu a zaposlouchejte se do... vyprávění. Ke konci audia jsem dokonce přejmenovala šestou knihu Písně sirén na Zpěvy sirén. Doufám, že se celkově pobavíte.


Žádné komentáře: