sobota 10. října 2020

Podcast 10. října 2020 - Co jsem před deseti lety neplánovala aneb O mlze, o obálce Pokladnice kentaurů, o dnešku...


Vybírám obálku k Pokladnici kentaurů a vy mi pomáháte hlasováním na Instagramu a facebooku. Díky moc vám všem. 

Více o obálce, jak se asi rozhodnu a proč, jsem vám namluvila do podcastu. 

A samozřejmě nejenom o obálce vyprávím. 

Dalším fenoménem, který nás Rafaelkou provází, který patří k hrdinkám Aine a Marině, je mlha. 

O Ainině a Marinině mlze vám dneska vyprávím.  Prostě jsem se rozpovídala o tajemném jevu, o kterém jsem kdysi nevěděla, že do příběhu patří. Odhaluji vám v něm tak další mystická zákoutí z psaní Rafaelovy školy. 

A už je tady. Dnešní podcast...

a má kolem 50 minut, tak si pusťte třeba při úklidu nebo ke kávě. 

https://renatastulcova.cz/101020.mp3


1 komentář:

Profesor řekl(a)...

Moc pěkný podcast. Já mlhu nemusím, beru ji jako fakt, ovšem vaše záliba v ní je znát. Udělala z podcastu velmi příjemné povídání o mlze.

PS: Moc se těším na knížku. Jsem už dlouho zavřená doma, už od jarního lockdownu, takže mne moc potěší.