pátek 8. dubna 2022

Přímý přenos křtu Princezny klenotů

Roku 2010 zřejmě málokdo věřil tomu, že sérii Rafaelova škola napíšu opravdu celou. Po pravdě, možná jsem tomu věřila jenom já sama a českému knižnímu rybníčku jsem se zdála příliš troufalá a bláznivá. Avšak uběhlo 12 dlouhých let a série se chýlí k závěru. Moje vize se prostě přes různé peripetie zhmotnila, a to díky nakladatelství Maitrea.

Ano, a vás tak 11. 4. 2022 čeká přímo přímý přenos křtu osmého dílu série, vysílaný přímo ze sídla nakladatelství Maitrea. Probíhat bude od 18 hodin na Facebooku a Instagramu (odkazy najdete na konci mini článku).

Chystáme se povídat si o sérii, jelikož po těch dlouhých letech je toho dost k probrání. Vy si při tom našem povídání zasoutěžíte online v komentářích a určitě jako při minulém křtu si mezi sebou i podiskutujete. 

Soutěžní otázku pro vás již máme připravenou, ale prozradíme ji až teprve v přímém přenosu, abyste se na ni vy nemohli připravit předem. 

A poté se chystáme křtít knihu a to opět netradičně, jelikož polévat výtisk vodou či...

šampíčkem je vážně hřích. 

Dobrá zpráva i pro vás, kdo už máte na pondělní podvečer jiný program, ale křest byste přesto rádi viděli. Pokud křest nestihnete, počká na vás záznam na Youtube, stejně jako minule. A já vám sem na blog hodím v dalších dnech odkaz. Proto se sem vraťte třeba ke konci týdne, to už tady odkaz na záznam snad bude.

A nyní již slíbené odkazy, kde budete moci křest sledovat. Logicky, jedná se o Facebook a Instagram nakladatelství Maitrea, takže si je můžete najít na sociálních sítích a sledovat je:

Facebook 

Instagram


Žádné komentáře: