sobota 21. července 2018

#3 Rediguju... A došla čokoláda

Sice ne ta atlantská čokoláda, kterou tak miluje Marina, ale opravdu došla.
Došla mi při dlouhé redakční práci na pátém dílu Rafaelovy školy. Ano, Vlasy dryád budou moci za to, že nějaké to kilo čokolády ve mně už zmizelo a ještě zmizí. Miluju ji stejně jako Marina,, nebo opačně - Marina ji miluje stejně jako já. Ale aby bylo jasno, mluvím o velmi hořké čokoládě. 81% kakaa a více...

Koho z vás zajímá, jak to vypadá s dryádami, tak váms radostí oznamuji, že jme právě dokončili první redakci a už jedeme druhou. Ono zredigovat 532 normostran, to je pěkná dřina. To tedy jo. Navíc se občas zapomenu a začtu se. Potom nerediguju, ale nechám se unášet příběhem. A tak se posléze musím hezky vrátit a číst znovu. Pomalu a pozorně.

Asi byste nevěřili, ale...
při práci na pětce mi zároveň hlavou běží šestý díl. Částečně také proto, že mnohé věci na sebe přímo navazují, takže mě asociace odpinkávají z pětky od dryád do šestky k sirénám. U sirén však dryády neopustíme. Některé postavy, s nimiž vás seznámím na podzim, budou v příběhu vystupovat i v dalších knihách bez ohledu na to, že mají větve. Doufám, že si je zamilujete a rádi o nich dále uslyšíte.

Dneska jsem se též, abych udělala Rafaelku tak trochu světovou, věnovala slovutnému Instagramu. Nejdřív jsem zkrátila skoro dvouminutové video, které mám na youtube, na ani ne minutové. Jen tak krátké totiž dovolí Instagram nahrát. A už je samozřejmě na mém instagramovém účtu. Po videu jsem se dala do fotek, abych zdůraznila krásné barvy obálek.

Ha - právě nyní, když jsem vám sem chtěla umístit odkaz, jsem zjistila, že mám ty účty na Instagramu dva!!!

Používat budu však jen jeden, ten druhý si tam nechám jen tak. Takže pokud byste mě a Rafaelku na Instagramu hledali, naťukejte si dohromady "stulcovarenata".  A možná se tam potkáme. 👍




Žádné komentáře: