sobota 18. srpna 2018

Studijní materiál pro čtenáře

V době, kdy vy, čtenáři netrpělivě očekáváte romantickou Rafaelku #5 Vlasy dryád a já přitom žiju již v #6 v Písních sirén a zároveň intenzívně pracuji na propagaci celé série a připravované pětky, tak nastává docela schizofrenní stav.

Mám pro vás studijní materiál k #5... A co ta růžová budova vlevo? O všem později...

Právě čtu knihu o lesní terapii. V praxi lesní terapií žiju, takže když vám budu v #6 o lesní terapii a Marině, která se svým Lvem v téhle oblasti cosi podniká a přitom špehuje Médeu a její lásku, jak randí, psát - píšu z reality. Avšak kniha o lesní terapii, kterou teď čtu, je příjemným zastavením, při kterém si uvědomuju...
jak jsou (pro mě) běžně věci v přírodě vlastně důležité a jak je potřeba lidi do lesa vracet.


Kdo sledujete instagram a facebook, určitě jste shlédli krátká videa z mé cesty do úžasného nakladatelství Maitrea (ta růžová budova), abych podepsala smlouvu na pětku. Dokonce se mi povedlo natočit video pod kamennou plastikou s panem profesorem Panem neboli králem lesa. 


Doufám, že se vám video otevře a přehraje, protože zachycuje nejen již zmíněnou plastiku, o které se můžete dočíst v Rozích faunů, ale také herečky z říše sirén. Nečekala jsem, že ve chvíli, kdy začnu natáčet, se tam objeví a budou tak nádherně pózovat.

Mluvili jsme v nakladatelství i o obálce, plán máme, uvidí se, jak představa vyjde v tisku. Ne vše, co se vymyslí na počítači, vypadá dobře vytištěné na papíře. Více ví čtenářky Rafaelky ve facebookové skupině Rafaelova škola, protože tam je dobré místo na sdílení dojmů a zážitků kolem světa Rafaelky a přírody pro všechny. Není to moje skupina, založila ji Zdeňka Kohlová, za což jí vždy moc a moc děkuju. Samozřejmě do skupiny přispívám, a nejen já. Jasně, není každý přispívací typ, já zas třeba neudělám salto na kladině, takže naprosto chápu, že někdo píše, někdo čte. Ale všichni se ve skupině dozvídají novinky a zajímavosti z Rafaelky.

Nyní vymýšlím nějakou akci při příležitosti publikace Vlasů dryád. Pátá tentokrát velmi romantická kniha série nás přenáší do druhé poloviny příběhu, a tak vymýšlím něco, co by mohli zažít čtenáři ve všech koutech Čech, Moravy a Slezska. Držte mi palce, ať to vykoumu, kdybyste měli nápady, budu ráda, když mi je popíšete buď tady do komentářů, na facebook či na instagram. Myslím, že za vaše nápady budou vděční i ostatní čtenáři.

A jako studijní materiál k Vlasům dryád přikládám video se skladbou. Už jsem o ní někde mluvila, hraje důležitou romantickou roli v knize. Tak ať víte, jak skladba zní, až ji budete s Marinou poslouchat... Jo, a taky si zapamatujte tu kytaru, barvu a tak... 😊






5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Bylo by super, kdybyste udělala autogramiádu po republice. Já bych se určitě dostavila :-)!

Tvořilka řekl(a)...

Jsem určitě pro -autogramiáda by byla skvělá!

Anonymní řekl(a)...

I já jsem pro autogramiádu ;) Rozhodně bych nechyběla!

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, chtěla bych se zeptat kdy vyjde 5.díl Rafaelovy školy?

Anonymní řekl(a)...

Ano, to mě také zajímá. Kdy vyjdou Vlasy dryád, prosím? A proč už tu tak dlouho nic nepřibylo?
Martina