sobota 27. října 2018

Jako mávnutím kouzelného proutku...

...uběhlo století. Ne, celé jsem ho nezažila. Dokonce ani tu půlku. Ale také mám slavnostní pocit za své předky, všechny předky naší čertovské země. Původně jsem si nedávno říkala, že by bylo krásné, kdybych dokončila k výročí naší země Kaziin příběh. Ale každá kniha, každý příběh má svůj čas, a pro Kazi teprve dozraje.

Nyní je na řadě Rafaelova škola, která je opravdu hodně čertovská. Kdo jste ji nečetli, tak neporozumíte, jelikož v Rafaelce není žádné peklo ani Lucifer, ale král lesa a... 😉 ... a přesto je čertovská.To však ví jen čtenáři.


A k výročí naší čertovské země pro vás čtenáře mám recenzi právě na třetí díl, Rohy faunů. Přečíst si ji můžete na blogu u Booklover Niky.Pokud jste ještě nečetli první kapitolu z...
připravovaných Vlasů dryád, najdete ji TADYA já tiše doufám, že se vám bude líbit a správně vás navnadí.

Celé týdny běhají po internetu videa k výročí republiky. Mně k dějinám naší země pasuje jiné. Pokud ho budete pozorně sledovat, bude se vám možná tajit dech. I mně se tajil, když jsem psala pátou Rafaelku, Vlasy dryád a určité záběry z tohoto videa jsem v knize popisovala. Nesmíme na dějiny zapomínat. Formují nás i Marinu v připavované knize, kterou si brzy přečtete celou.


Žádné komentáře: