čtvrtek 12. října 2017

Kdo by se rád stal studentem v Rafaelově škole?

Mnozí z vás mi psali, že při čtení Rafaelky si představovali sami sebe jako studenty v Rafaelově škole, a tak je dnešní článek právě pro tyhle z vás.
Čekáme na čtvrtou Rafaelku a já během toho čekání stihla vytvořit aplikaci do mobilů, kterou jsem nazvala Rafaelka (jak jinak). Sama ji používám, pomáhá mi přenést se urychleně v mobilu do světa Rafaelovy školy.

Nejen já jsem byla aktivní. I vy čtenáři toho dokážete hodně a umíte věci, které bych "nedala". Už máme díky Zdeňce Kohlové Facebookovou skupinu čtenářů Rafaelky a nyní například Tereza Jánská pro nás připravila...

tzv. role playing game (RPG) čili hru na hrdiny nazvanou Rafaelova škola RPG a přenesete se na ni klikem ZDE.
A jak taková hra vypadá? O co v ní jde? Tereza v úvodu hry píše:

Na první pohled obyčejné přírodovědné gymnázium skrývá mnohá tajemství. V této škole nestudují lidé, ale elementární bytosti jako víly, elfové, nágy, faunové, kentauři a další. Ani předměty zde nejsou obyčejné.
Každý rok se studenti metamorfují do podoby jiné elementární bytosti. V oktávě se konečně promění do své pravé podoby.

Pojďte společně se svými spolužáky a profesory odhalit tajemství Rafaelovy školy!
RP vytvořeno podle knižní série Rafaelova škola


A co my můžeme ve hře dělat? 

Taková hra se hraje tak, že si každý hráč vytvoří svou postavu za kterou hraje společně s ostatními hráči v chatu v textové podobě. Vlastně všichni společně píšou příběhy svých postav.

A tak se snadno můžete stát hrdinou, který studuje nebo vyučuje v Rafaelově škole. Pokud máte chuť, můžete si představit sebe ze svých snů ve světě Rafaelky. Pro přihlášení do hry si můžete předem vytvořit nový e-mail, pod kterým vás nikdo nepozná. 

Když jsme na facebooku diskutovali o tom, že se také hodlám připojit, jen si ještě musím dovymyslet svou postavu, aby mě nikdo z vás nepoznal, prohlásila Anet Šafandová: "A myslím, že první úkol všech bude odhalit, za koho se vydáváte😂".

Jo jo, bude to legrace. Možná bych se mohla připojit jako Marinin Čert a glosovat události z pohledu psa. Ne, nyní vážně. Promýšlím svou postavu a doufám, že mě nikdo neodhalíte... I když asi bude hlavní náplní hry poznat, za kterou postavou ze hry Rafaelka se skrývám. 😺



2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Kdy vyjde knižní vlnění nymf???
NEMŮŽU SE DOČKAT!!!

Renata Štulcová řekl(a)...

Každým dnem, dám vědět hned, jak to bude. Taky se moc těším.