pondělí 9. října 2017

Další appka Rafaelky pro androidy i iPhony

Svět se elektronicky zbláznil, vše žije online, takže jsem se rozhodla a před pár dny zkusmo vytvořila jednoduchou aplikace, která vám v mobilech a tabletech otvírá blog Rafaelovy školy. Viz článek Appka čili aplikace Rafaelka. Na konci článku jsem slibovala, že se pokusím zjistit, jak by se podobná věcička dala vytvořit pro iPhony. V té chvíli jsem ani náhodou netušila, co dalšího ještě vyrobím.

Zkoušela jsem a hledala na internetu a nakonec se mi povedlo vyrobit appku, která jde na oba dva telefony a tablety. Takže nejen pro androidy, ale i pro iPhony. A ta již zmíněná aplikace je hotová a nyní se nachází ve fázi ověřování na obou mobilech.

K mé velké radosti dneska aplikace Rafaelka běhala jako hodinky. Ještě jsem provedla nějaká ta vylepšeníčka a zítra ji znovu otestuji. Musím si vše nechat rozležet v hlavě, zda je v aplikaci všecičko, co jsem si přála.

Udělala jsem pro vás...
malé screenshoty, abyste získali představu, co vám v následujících dnech nabídnu. Screenshoty jsou ze  smartphonu, z iPhonu vylezly stejné, jen bez horní a dolní černé lišty.

Když se připojíte k internetu a aplikaci otevřete, spatříte na pozadí s fialovými hortenziemi, které tak miluju, ikonky pro další stránky.

Můžete se přenést do tohoto blogu Rafaelka, dále do facebookové skupiny čtenářů nazvané Rafaelova škola. Pak také na mé webové stránky, na oficiální facebookovou stránku Rafaelovy školy, na Youtube, kde bude brzy další video k Rafaelce, na Twitter, kam často něco o Rafaelce také přidávám. A samozřejmě na konci najdete e-mailový kontakt, kdybyste se rádi na něco zeptali ohledně Rafaelky.

PS: Doufám, že již brzy vám nabídnu tuto aplikaci ke stažení.

A ještě jedno PS: Víte, že má zítra 10. 10. 2017 Marina svátek? 💗


2 komentáře:

FaunkaMiriam řekl(a)...

Hurááá! A vše nejlepší, Mari!!!

Renata Štulcová řekl(a)...

Děkuju za hrdinku. Apka je hotová. :-) A už brzy bude kniha.