úterý 10. října 2017

Mobilní aplikace Rafaelka pro Smartphone i iPhone

Už je to tady. Aplikace, kterou jsem vám slíbila, je na světě. Asi nebudete jásat všichni, ale kdo z vás je milovník techniky jako já, možná novou aplikaci využije.

Dneska jsem ji otestovala se vším všudy a vlastně nadělila hrdince Marině dárek. Vždyť má dneska 10. října své virtuální jmeniny. Dneska se její jméno vyjímá v kalendáři. Přiznám se, že při výběru tohoto jména jsem vůbec nevěděla, že je napsané v kalendáři. A dokonce ani nevím, jak mě to jméno tehdy napadlo. Že má svůj význam, mi došlo až posléze...

Takže pokud vlastníte Smartphone nebo iPhone a jste milovníci technických vychytávek a aplikací, můžete si zkusit aplikaci stáhnout. Popis "jak na to" bude stále na blogu pod hlavičkou blogu v záložce Mobilní aplikace. Takže na tento odkaz klikejte.

Až tento článeček publikuji, hned přistane v aplikaci v Blogu Rafaelka. Mimochodem...
na obrázku vlevo vidíte, že tento blog Rafaelka se nachází pod ikonkou s Marininou hlavičkou za písmenem Z. Jedná se o iniciálu z Vlnění nymf.


Žádné komentáře: