neděle 13. ledna 2019

Kalendář harmonie IX. (I čtenáři mohou studovat v Rafaelově škole...)

Ne, v neděli večer bych si z vás legraci nedělala. Ale někdo naprosto úžasný, koho neznám, nám na instagramu zřídil a provozuje Rafaelovu školu jako Školu pro elementární bytosti.

Jedná se o krásný nový profil s příjemnou zábavou a obrázky z říší, které znáte z knih Rafaelky.

Máte-li chuť se na profil rafaelova_skola podívat nebo ho dokonce sledovat, což doporučuju, protože sama ho sleduju a dělá mi už několik dní průběžně radost, klikněte si ZDE nebo si na svém instagramu (pokud jste na něm přihlášeni) zadejte do vyhledávače jednoduchý název s podtržítkem:

             rafaelova_skola

A ještě jednou znovu vám, autorce nebo autorům Školy pro elementární bytosti děkuju. Vaše práce s Rafaelkou je úžasná. Pobaví určitě nejen čtenáře, ale také mě, protože mám svět Rafaelky v mysli a najednou se přede mnou objevil v...
barvách na displeji mobilu. Když jsem viděla krásné obrázky Mariny, Mareny, Rusalky, Meluzíny a dalších, uvědomila jsem si, kolik osudů v příběhu sledujeme, co vše jsem vám ještě neprozradila, co vše se ještě za poslední tři díly dozvíte...

A nyní k tomu Shakespearovi. Básník elementálů se se svým dílem objevuje v každé knize Rafaelky, někdy více, někdy méně. V pátém dílu se Marina opět neúnavně snaží získat hlavní roli v Zimní pohádce, v níž se autor zmiňuje o Bohemii a přičarovává nám mořské pobřeží. A tak si z toho i v Rafaelce dělám tak trochu legraci. Celý konkurz máte v Dryádách, o něm nic nevyspoileruju.

Jsem ponořená do Písní sirén, právě vyšetřuju s Petrem Fialkou, z čehož může povstat průšvih. A kdo jste prošli Dryády, víte, co se vše o minulosti svého lidu a nás všech dozvěděla Marina.

Neděle končí, někdo budete článek číst třeba až v týdnu ponoření do rušného života. Proto vám pro relaxaci nabízím hudbu a příjemné video, do kterého můžete prostě jen tak hledět a naslouchat hudbě.







Žádné komentáře: