čtvrtek 3. ledna 2019

Kalendář harmonie V. (O snech a sirénách...)

Povzbuzující slova potřebuje každý z nás. I pro Marinu se taková slova najdou, ale stejně jí nepomáhají se zbavit strachu a nervozity z toho, co ji čeká.

Debata o její budoucnosti jí zkazila i oběd v příjemné restauraci. Mnozí z vás možná už sami víte, že sny o tom, čím byste chtěli být, se občas míjejí s realitou.

A tak možná s Marinou i soucítíte. A možná jste poznali, v které restauraci Marina po dějepisné přednášce obědvala. A možná jste si dokonce objednali stejné jídlo jako ona.

A jak jsem na tom se šestým dílem, se Sirénami? Tedy s...
Písněmi sirén? Tuhle otázku dostávám od začátku prosince denně několikrát od mnoha z vás, kdo jste dočetli Dryády a netrpělivě čekáte na pokračování. Vůbec se vám nedivím, taky by mě nebavilo čekat celý rok... A jsem ráda, že máte o pokračování zájem.


Na Sirénách pracuju, ale kdo z vás už chodí do práce, dobře víte, že po příchodu domů nejste úplně čerství. A do práce chodit musím, tiskárnu na peníze nemám, takže u Sirén klimbám a usínám po večerech.

Kdo jste se v Dryádách propracovali k plesu, mám pro vás video. Je krásné, přestože ho natočili ve Vídni v roce, kdy jsem byla ještě studentkou gymnázia. Samozřejmě Marina takhle skvěle a náročně netančí, ale video jsem použila jako inspiraci, když jsem o předtančení na Dianině báječném plesu psala.









Žádné komentáře: