čtvrtek 14. dubna 2022

Jak jsme křtili Princeznu

 

Jak je zřejmě z fotky, tak balík knih do e-shopu, které si mohli čtenáři objednat podepsané, byl pořádný, a to jsem podepisovala jen pár desítek knih. Mnohem větší část knih jsme nechali bez podpisu. 

Při podepisování jsem si vzpomněla, že během minulého křtu v prosinci 2020, když jsem se stejně jako letos vypisovala s věnováním do každého exempláře, jsem dostala nápad. 

Bohužel jsem na svůj nápad za ten rok a něco zapomněla. Plánovala jsem si nechat vyrobit razítko s citátem, který bych každému do knihy natiskla. A jen bych se pod něj podepsala. 

Žádné razítko proto nevzniklo a mně teď 11. 4. 2022 nezbylo nic jiného, než se vypisovat s větou, s citátem, který provází hrdinku knihy na obtížné cestě. 

„Ať naděje je mostem...“ To jsem psala do každé z knih. Hezké, viďte? 

Mimochodem, razítko si stejně nechám vyrobit, chystá se veliká příležitost, kdy ho využiju. 

A nyní už slíbený a dlouho očekávaný...

křest osmého dílu Rafaelovy školy. Můžete se na 38 minut zaposlouchat a podívat tady, na odkazu na Facebooku. 

https://www.facebook.com/MAITREACZ/videos/507614870819386



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobry den. prave jsem docetla Princeznu klenotu a ted premyslim, jestli jeste bude nejaky dalsi dil? Mam pocit, ze jeste jeden byt musi, protoze se se zatim nevysvetlilo vsechno…nebo jsem si vysvetleni nevsimla?

Anonymní řekl(a)...

Ano, vyjde ještě devátá kniha. Bude se jmenovat Věk Vodnářky. Neplánovala jsem ji, vše mělo být v té osmé. Jenže se ukázalo, že by kniha měla přes 1000 stran, tak jsem ji rozdělila.