čtvrtek 7. prosince 2017

Marinin ples

Předpokládám, že vás jako čtenářky a čtenáře Rafaelky budou při čtení pátého dílu Vlasů dryád zajímat i jiné události, než jen výuka o léčivých vlastnostech stromů či o významu mycelia.
A protože jste mi v Messengeru na Facebooku navrhovali, abych naznačila, co se bude v pátém díle dít, tak jsem se dneska rozhodla prozradit něco velice příjemného.

Už víte z článku Rafaelova škola v Římě, že se Marina se spolužáky dostanou do školy, kterou vede Marinina teta. A protože Marina teta není nikdo jiný, než Diana, je škola vedena ve velkolepém stylu. Dianin velkolepý královský styl znamená, že se studenti zúčastní i plesu při oslavách konce podzimu na konci října. Během plesu se samozřejmě určité věci stanou, ples nebude jen hudba a tanec.

Marinina totožnost musí být z bezpečnostních důvodů utajená, jak se píše na konci čtvrtého dílu ve Vlnění nymf. Proto si nemůže vzít na ples šaty, o kterých jako většina dívek sní. Prostě nesmí být nápadná. Jenže její teta prostě zařídí, že Marina na ples nakonec jde v...
nádherných šatech. (Ještě nevím, jak vypadají. Pouze je jasné, že šaty musí mít bohaté spodničky, jelikož Diana vyhlásí jako téma plesu císařovnu Sissi.)

A aby Diana mohla svou neteř navléci do těch nejkrásnějších šatů, vmanévruje Marinu i se spolužáky do slavnostního předtančení. Oni budou ti, kdo zabaví na dlouhé minuty všechny Dianiny hosty z celého světa. Oni budou ti, kdo předtančí scénu s císařovnou Sissi a císařem Františkem Josefem I. Kdo ze studentů se představí v rolích Sissi a Františka Josefa, to zatím můžete jen tipovat. A jak to bude možná vypadat, vám prozradí dvě videa, která mi pomáhají celou tuto kapitolu napsat.

Otazníkem pro vás navíc zůstane, s kým bude Marina tančit... Jen prozradím, že jejího tanečníka budou Marině všechny studentky závidět.





11 komentářů:

Unknown řekl(a)...

To je super! Už se moc těšim ^.^

Renata Štulcová řekl(a)...

Já taky, zítra budu o plese psát. Dneska jsem spřádala děj a rozhovory. :-)

Elle řekl(a)...

Ach jo, já se tak těším!

Renata Štulcová řekl(a)...

Já taky. Dokonce bych tam na tom plese chtěla být přímo s Marinou. :-)

Tvořilka řekl(a)...

Ples na téma Sissi? A to už jsem si myslela, že se nemůžu víc těšit na pětku! :D

Renata Štulcová řekl(a)...

A já si to psaní tak pěkně užívám. Navíc ten ples pěkně zapadá do děje. Je důležitý. A krásný.

Profesor řekl(a)...

Teda, na tohle se fakt těším. Ples. Uf. Těším se.:-)
Ať se v psaní daří .

Renata Štulcová řekl(a)...

Díky moc. Málokdo z nás může zažít ples v opeře, tak aspoň takhle na papíře. :-)

FaunkaMiriam řekl(a)...

Boží. Nás inaugurovali v Lucerně. Kdy asi vyjde pátý díl?

Renata Štulcová řekl(a)...

Inaugurace v Lucerně musela být nezapomenutelná. Pátý díl počítáme na nebo do letních prázdnin. Proto píšu jako divá.

Naty řekl(a)...

Už o letních prázdinách?! :O nemůžu se dočkat!!!