pátek 11. srpna 2017

Portrét hrdinky (už 15 let)

Po včerejším článku Léčivé obálky knih, v kterém jsem vám ukázala, co se skrývá za obálkami Rafaelek, jakou mají léčivou a relaxační hodnotu, jsem přemýšlela, o čem bych měla dneska smysluplně psát.

Že třeba prší, prší, jen se leje a my běháme po zahradě s deštníkem, trháme lístky máty a vaříme si mátový čaj, abychom na zahradě nezmrzli.

Nebo že stále uklízím, co se během roku nestíhá uklidit. Taková nudná témata vás asi zajímat nebudou.

A náhle ejhle! Dorazila...
korektura čtvrtého dílu Vlnění nymf. Prošla jsem zvědavě celé pdf s ilustracemi. Je to boží. Taky jsem tady seděla před noťasem, rozhazovala rukama a vykřikovala do vzduchu: "Boží, boží, je to boží."

Kniha se změnila, protože Marina stárne. Na konci jí chybí do 16. narozenin pouhých pět měsíců. Na facebooku jsem ve skupině Rafaelova škola už uveřejnila dva z obrázků, které v knize budou, tak ani vás bez facebooku nechci zanedbat a tady je všechny máte.

Nahoře Marina s iniciálou Z, kterou začíná poslední kapitola. Určitě je vám jasné, že se jedná o Marininu metamorfózu v dryádu.

Pak Marina a její jednorožec, nakonec ještě bazén. Možná, pokud při korektuře najdu čas, vám sem dám i další z obrázků, kterých je v knize fůra. Samozřejmě nechybí Rusalčin zámek, mapa Jónských ostrovů, obrázky z Atlantidy a také Kentaurion...


Ještě tedy přibydou další obrázky, proto, jak říkají Angličané, stayed tuned - zůstaňte naladěni, na příjmu. 😊

2 komentáře:

FaunkaMiriam řekl(a)...

Jé, a já jsem jenom o rok mladší než Marina, teď bych byla v tercii. Když jsem začala Rafaelku číst, bylo mi deset let.
Dnes jsem o celé čtyři roky starší,ale pořád miluju Rafaelovu školu.

Renata Štulcová řekl(a)...

Díky za pochvalu, lépe se mi pak píše, když vím, že udělám druhým radost. :-)