neděle 7. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKU SVĚTEL 2/28



A tady ji máme, jednu velkou knihomolku jménem Marina. Jestli víte, kde v knihách se nalézá...
tento obrázek, můžete se zapojit v komentářích. Od včerejška můžete na blogu komentovat všichni, konečně jsem vše nastavila uvnitř blogu. Takže stačí vybrat, že chcete komentovat jako anonymní. Případně můžete, ale nemusíte do komentáře připsat svou přezdívku, abych vás pak mohla nějak oslovit. Pokud vám nepůjdou komentáře přidat, zkuste změnit prohlížeč. To pomáhá.


Nápověda: Obrázek je tak "na ráně", že jsem si ho všimla až letos v létě. Šest let jsem ho "pro oči" neviděla...

Zítra se můžete těšit na další list z kalendáře, kterým s Marinou odpočítáváme dny do Hromnic, čili Svátku Světel paní Alby. A v ten den ucítíme první jarní vánek.
💛

A když je řeč o knihomolství, tak nesmí chybět ani knihovna. Nabízím vám jednu z nejkrásnějších na světě, kterou najdete v Praze v Klementinu. Některé scény v knihovně v Rafaelce píšu s myšlenkami právě na tuto knihovnu.


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nalézá se na mapce hned na začátku, pod textem, vlevo dole.

Natalis

Anonymní řekl(a)...

Našla jsem ho v 1. díle, Vílí křídla.

Natalis

Renata Štulcová řekl(a)...

Jsi, Natalis, nejrychlejší. :-) Máš pravdu. Je tam hezky pod mapkou schovaná a čte si.

Anonymní řekl(a)...

Toho jsem si opravdu nevšimla.

Anonymní řekl(a)...

(Myslím obrázku)

Anonymní řekl(a)...

100letá villa rodiny Fialkových!Obrázek byl ve vlnění nymf:).

Renata Štulcová řekl(a)...

Jo jo, správně. Ta vila je v každém díle na konci.