neděle 13. března 2016

Reklamní článek

  V posledních dnech se starám a starám o propagaci Rafaelovy školy. Pátý díl (ačkoli se na něj sama moc těším) jsem na chvíli odložila, protože potřebuji dostat čtvrtý více a více mezi další a další čtenáře. Nejen proto, že je to moje kniha, ale také proto, že obsahuje důležitá fakta, která se týkají vody, tak bych ji ráda rozšířila k dalším lidem.
Knihkupci sotva zákazníkům řeknou, že někde v sítích internetu čeká Rafaelka, proto na to musím jinými cestami.
A tak jsem byla ráda, že jsem se domluvila s Aluškou, která před pěti lety o Rafaelce tehdy psala. Mnozí z vás Alušku znají, a tak jste si už od rána všimli, že u ní vyšel článek o Rafaelce, který do této chvíle četlo velké množství lidí.
Aluška článek a ukázku, kterou znáte z knihy, doplnila obrázkem moře, Luny a kosatek. Prostě pohádka. A já jen mohu prozradit, že jsem v rozhovoru zase něco maličko prozradila o vzniku Rafaelky. Cosi, co jsem ještě nikdy na veřejnosti neřekla.
Máte-li chuť a čas číst u Alušky, klikejte TADY.


Nakonec přidávám...
video mého oblíbeného autora, který se jmenuje Michell Pepe, skládá relaxační hudbu a občas se věnuje i moři jako v tomto videu.

Žádné komentáře: