čtvrtek 24. března 2016

Návrh obálky od čtenářky

Loni během dlouhého čekání na čtvrtou Rafaelku jedna z mých čtenářek Zdeňka Kohlová založila na facebooku skupinu nazvanou We ♥ love Rafaelova škola.

Upřímně - pro mě je to veliká pocta, když si kokoli z vás rád přečte, co jsem napsala, a ještě založí stránky, které knihám dál pomůžou.

Ve skupině to docela žije, i já přispívám, a minulý týden Zdeňka vytvořila návrh obálky, jak by mohlo Vlnění nymf vypadat podle ní. Mnoho z vás obálku vidělo, líbila se vám, ale jsou i takoví, kteří se na facebooku nevyskytují, tak právě pro ně sem fotku obálky dávám.

Když jsem sama na podzim 2015 vymýšlela tu obálku, se kterou knihu v současnosti prodávám, musela jsem přemýšlet trochu více globálně.
Plánuju, že postupně vydám jako e-knihy i staré díly Rafaelky a samozřejmě i všechna pokračování, která teprve musím napsat. Proto jsem koumala, jak udělat obálku, kterou bych mohla univerzálně využívat pro všechny díly od jedničky do osmičky.

A tak jsem nakonec vytvořila...
ornament rámující fotku zpěněné mořské hladiny, kterou jsem vyfotila na člunu mezi Zakynthosem a Kefalónií přesně tam, kde se Marina se spolužáky a Rusalkou proháněla.
Ano, nejdříve jsem se tam proháněla já, pak moji hrdinové.
V dalším dílu, který je ze světa dryád, orámuje ornament fotku s tematikou stromů (v zastromované krajině se proháním stále.).

Jinak se mi ale Zdenčina obálka moc líbí a doufám, že zaujala i vás. A jestli jste zvědaví na video, podle něhož jsem vytvářela ornament na obálce Rafaelky, tak můžete koukat. Možná se budete hodně divit. A možná se budete ještě více divit, když přiznám, že je to první ornament, který jsem se kdy pokusila vytvořit. A hned jsem měla tu "drzost", že jsem ho hodila na obálku. Samozřejmě najdete jisté odchylky...






4 komentáře:

Tvořilka řekl(a)...

Tahle obálka je fantastická, moc se mi líbí :)

Renata Štulcová řekl(a)...

Mně taky. Je opravdu krásná.

Unknown řekl(a)...

Teda! Tak to je opravdu nádherná obálka.
Hlavně se mi líbí, že ponechala základní motiv...Ta si s tím vážně vyhrála.

Jitka S. řekl(a)...

Tahle obálka se mi moc líbí i proto, že drží podobný koncept jako mají ostatní knihy, ale zároveň není tak dětské. Myslím, že kdyby někdy opět pokračovalo tištěné vydání(což bych si moc přála), tak by mohlo vypadat nějak podobně.