čtvrtek 2. listopadu 2017

S hudbou Rafaelky

Nemohu s vámi mluvit tváří v tvář, abych se vás zeptala, jak se zrovna cítíte. Někdo může být právě unavený, jiný z vás se cítí pohodově. Někdo je klidný, jiný naopak rozrušený. Jenže hledáte-li klid, nestačí si říci heslo, které vidíte na obrázku vedle. I když se musím přiznat, že se mi podobná hesla "Keep calm" moc líbí. Mají v sobě jakýsi druh chytrého humoru.

Hledání klidu je v dnešním světě obtížné. Svět, který jsem znala před dvaceti lety, se zdá být vzdálený statisíce let. Však si také říkám, že jsem se asi narodila ne v jiném století (což je pravda), ale zřejmě dokonce v jiném geologickém období. Takové druhohory to jistí... S těmi ještěry, nebo říkejme jim draci... Nebo jsme se možná potkávali v Atlantidě? Kdoví?

Od Atlantidy nyní skočím...
do nám bližšího období. Líbí se mi Buddhův citát, který říká: "Jsme to, co si myslíme. Vše z toho, co jsme, vzniká s našimi myšlenkami. Myšlenkami tvoříme svět."

Dokud si budeme o výše uvedeném citátu jen povídat, nebude to ono. Řeči nestačí, jen aktivní činy nás formují a mění. A někdy opravdu postačí si na chvíli pustit některou z písní, které mě provázejí a díky nimž už osmý rok píšu Rafaelku. Tyto písně mají magickou moc a dokážou změnit naše myšlenky. A tím i naši realitu. I třeba jen o ten jeden milimetr.

A už jsme zpátky u hesla Keep calm. Nestačí tedy si jen heslo přečíst, jen o něm mudrovat. To heslo se musí provést, a to mnohokrát. Tím svoji realitu aspoň o ten jeden mm změníme k lepšímu. A tak vám nyní nabízím písně, které si pouštím nyní při psaní Vlasů dryád, snad vás také popostrčí k té lepší realitě jako mě. Hezký poslech.


---



---



---



---




Žádné komentáře: