středa 27. prosince 2017

Výlet na východ

A nesněží a nesněží...
Zatímco mnozí z vás se začetli do Vlnění nymf, které se k vám přivlnilo od Ježíška, já sedím a datluju Vlasy dryád. Přitom taky někdy mrknu na blog a často vidím, že někteří z vás sem přicházíte dokonce až z Ruska, kde vám na rozdíl od nás určitě sněží. 

Dneska jsem měla zvědavou náladu.  A tak jsem se ze zvědavosti proklikla přes vyhledávač Yandex.ru, přes který sem návštěvníci z Ruska a Ukrajiny chodí, na velmi zajímavé video. A to video ale neukazovalo Rafaelku, nýbrž knihu, kterou jsem psala před devíti lety a která vyšla před šesti. Vyšla v největší zemi světa, tedy v Rusku. U nás ji na pultech knihkupectví nenajdete. Bohužel.

Vy čtenáři mého starého blogu o této knize víte. Jmenuje se Strážci sedmi divů světa (Хранители Семи Чудес Света) a je to kniha přímo interaktivní. Hrdinou příběhu je kluk Pierre a celý jeho příběh se nese v duchu Indiany Jonese. Kniha je báječně vyzdobená takovými těmi téměř reálnými ilustracemi. S Rafaelkou...
nemá kromě mé maličkosti nic společného, přesto vám sem video vkládám. Vždyť se blíží Silvestr, čili nám trocha té inteligentní zábavy neuškodí. 

Až budete video sledovat, možná někteří z vás i porozumíte, o čem se vlogerka s malou dcerkou baví. Takže přeji příjemnou a veselou zábavu a zatímco vy budete sledovat video, já se zase vrátím k důležitému rozhovoru mezi Aine a Marinou. 



Žádné komentáře: