pátek 22. prosince 2017

Oslava narozenin čtenářů Rafaelky

Prohrabovala jsem se v archívu starého blogu a objevila jsem jednu zajímavost. V těchto dnech totiž slavíme narozeniny. Na starém blogu jsem našla, že právě před třemi roky jsem napsala článek, v němž jsem vám oznamovala následující věc: Zdeňka Kohlová pro vás čtenáře Rafaelky těsně před zimním slunovratem 2014 založila facebookovou skupinu. Tehdy ji nazvala "We 💗 Rafaelova škola", dnes se skupina jmenuje jednoduše Rafaelova škola.

Pokud správně počítám, tak naší facebookové skupině jsou nyní krásné tři roky a může chodit do Rafaelovy školky. Zdeňka Kohlová nám tehdy dala všem báječný dárek, protože taková facebooková skupina je skvělá věc. Vždyť jak se jinak setkávat? A tak se setkáváme ve skupině, kde se dá operativně probrat mnohem více věcí, než tady na blogu. Tady na blogu je totiž třeba být přihlášen svým gmailem, a ten každý nemá.
Navíc má oproti blogu skupina výhodu v tom...



že v ní můžete vy čtenáři přidávat své vlastní příspěvky. Zdeňka Kohlová pro nás vytváří hádanky v podobě záložek, koláží vystihujících hrdiny série. Barbora Pourová se zabývá Instagramem jednotlivých hrdinů.
Když se dívám teď do fotek skupiny, máme tam vše možné. Outfity, koláže, fotky knih v regálech, fotky babočky, fotky na pláži s Rafaelkou...

A nejen mě baví naše diskuze ohledně různých problémů kolem Rafaelky. Například když řešíme takovou speciální dívčí a ženskou otázku, co si Marina vezme na ples, který v pátém dílu pořádá její teta Diana.

A tak díky Zdeňce Kohlové začínáme čtvrtý rok s Rafaelkou na facebooku. A co že si to vezme Marina na ten ples? Už jsem cosi naznačila v článku Marinin ples před pár týdny. Pokud jste si ho nestihli přečíst, tak to můžete například nyní během Vánoc dohnat. Video vám také napoví. Jen Marinin tanečník je poněkud vyšší. A není to Arthos... Jmenuje se Rowan...









2 komentáře:

Elle řekl(a)...

Ale jo, už mi jde. :)

Renata Štulcová řekl(a)...

Tak super.