středa 31. října 2018

Výhoda žáků naší školy...

... aneb Projektový den a Rafaelka

Sociální sítě se zbláznily, Pořád se při propagaci knih přesouváme z jedné na druhou, protože ani čtenáři Rafaelky nesmí zůstat pozadu.
Mnozí z vás jste zůstali věrni facebooku, ale další si zase oblíbili instagram. A další si přeci jen přijdou číst sem na blog.
A tak mi mezi psaním nezbývá nic jiného, než vás nějak stíhat všude.

Na fotce story z instagramu vlevo nahoře vidíte vloženou usínající "spisovatelku" -  to jsem jako já. Hlava mi padá po celodenní práci ve škole, ale snažím se zapisovat příběh dál a dál. Musím se vám přiznat, že občas opravdu zavřu oči a dodatluju slovo poslepu. Občas dokonce na stránku napíšu úplně jiné slovo, protože mě spánek vsedě unáší. Nicméně ze židle po babičce se naštěstí nedá spadnout, protože má opěradla.

Zítra večer budu ještě více usínající, protože máme ve škole projektový den. Naplánovali jsme den věnovaný knihám, takže kromě mnoha věcí se ze žáků stanou redaktoři a nabídnu jim dva krátké úryvky z připravovaných Vlasů dryád.

A mám to vymyšlené, až si to musím pochválit...
Dívky budou redakčně pracovat s romantickým úryvkem, chlapci s úryvkem týkajícím se florbalu a samozřejmě Plantefolieho. Věřím, že byste si je také rádi přečetli, ale příliš bych vám prozradila, raději si na ně počkejte do vydání. Moc doufám, že naše žáky zítra pobavím, vždyť čtení pro radost musí být také zábavné. A ještě více doufám, že dívky, které u nás ve škole Rafaelku čtou, budou mít z úryvků obrovskou radost.
A také aspoň na jeden den přestanu žáky mořit mocninami a odmocninami, Pythagorovou větou, obvody, obsahy a objemy. 💖

Pokud byste se chtěli mrknout na maličkou fanpage, kterou mi vyrobili žáci z mé třídy, kde jsem třídní, stačí kliknout TADY. Otevře se vám i na počítači.

Nakonec ještě relaxace s hudbou v přírodě, moje oblíbené téma. A tak si užijte příjemné chvíle při poslechu. A víte, že má dneska hlavní hrdinka narozeniny?
















1 komentář:

Elle řekl(a)...

Tak to budu muset dočíst Kázání ohně, Klub sebevrahů a další čtyři knížky velmi, velmi rychle, aby mamka neříkala, že doma mám materiálu na čtení dost, takže nepotřebuju další knížku. :D