sobota 6. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKU SVĚTEL 1/28


Jestli víte, o jakou se jedná budovu, můžete se zapojit v...
komentářích. Ode dneška můžete na blogu komentovat všichni, konečně jsem vše nastavila uvnitř blogu. Takže stačí vybrat, že chcete komentovat jako anonymní. Případně můžete, ale nemusíte do komentáře připsat svou přezdívku, abych vás pak mohla nějak oslovit. Pokud vám nepůjdou komentáře přidat, zkuste změnit prohlížeč. To pomáhá.

Nápověda: Jelení Víska na březích Berounky vítá jarní svítání...

Zítra se můžete těšit na další list z kalendáře, kterým s Marinou odpočítáváme dny do Hromnic, čili Svátku Světel paní Alby. A v ten den ucítíme první jarní vánek.
💙


A ještě první píseň spojená s Rafaelkou. Kdysi před osmi lety jsem tuto melodii použila na první trailer ke knize. Nyní jsem pro vás našla krásné video.







4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vila Fialkových.

Natalis

Anonymní řekl(a)...

Vila rodiny Fialkových :) Zrovna dneska na mě spadla nostalgie z doby, kdy jsem Rafaelku četla poprvé. Bude to v květnu už 5 let, to to rychle utíká. A Marina je zrovna teď ve stejném ročníku (kvinta, ale pro mě prvák na střední) jako já :) Když jsem poprvé četla Vílí křídla, tak už se chystaly Rohy faunů. Ale při čekání na další knihy jsme teď s Marinou ve stejném ročníku :)




April

Renata Štulcová řekl(a)...

Ano, přímo věžička, kde má Marina pokojík. Díky Natalis.

Renata Štulcová řekl(a)...

Máte pravdu, April, šíleně to utíká. Samotné mi to přijde jako věčnost od přípravy prvního dílu do vydání. Pamatuju si, jak jsem jela do Prahy s korekturami. A předtím, když mi paní ilustrátorka ukazovala ilustrace.
No, a teď píšu tu kvintu. :-)