čtvrtek 31. ledna 2019

Kalendář harmonie XIII. (Úryvek ze Sirén?)

Jak se vám vstává do tmy? Když se ráno rozsvítí, pokaždé se ptám, jestli ještě není večer, zda noc vůbec proběhla... A těším se na jaro.

Možná se to zdálo jen mně, ale měla jsem pocit, že s vysvědčením přišlo jaro. Asi jen na chvilku, jak to kolem Hromnic bývá. A Hromnice se blíží. Určitě jste si poslední rána všimli, že den není delší o ten slepičí krok, ale možná už o hodinu, jak se praví v pořekadle, že na Hromnice o hodinu více...

Proto jsem si pro vás dneska vybrala citát od Vodolenky, který zazněl v jeskyni pod Svatoborem při zkoumání vody. V té jeskyni se Marina mimochodem dozvěděla věci, které se jí osobně velice týkají. Věci tak podstatné, až z nich mrazí. A vy jste se je dozvěděli s ní.

(Jinak - jestli jste někdo ze Sušice, víte, jak majestátně se Svatobor tyčí nad městem. Tu horu jsem si nevymyslela, tu jsem opravdu zažila. A mohu ji jenom doporučit.)

Zatímco vy - školou povinní...
si budete užívat jednodenních prázdnin a v sobotu možná s elementály slavit Hromnice, významné svátky světla, já budu dále datlovat Písně sirén.

Je o ně zájem, dokonce si několik z vás psalo o úryvek... No, zatím to není možné, zatím z těch napsaných šedesáti stran nemohu uveřejnit ani jedinou, protože je stále vylepšuju a doplňuju detaily. Začala jsem u sirén, pak se vrátila k nám do Čech a napsala jsem kus vyšetřování Petra Fialky. Stává se z něho prostě záhadolog. Nyní jsem Marinina otce nechala osudu a knihám, které studuje, a vracím se k Marině a studentům u sirén.

Cosi podstatného se tam u sirén totiž děje... Cosi velmi významného... Co nemohu nyní prozradit... Do roka uvidíte sami...

A nyní k energiím, kterými jsou Písně sirén přímo nabité. Celá šestá kniha bude o energii naší Gaii, a tak i o hudbě. Jestli vás hned napadá Rowan, tak vás zklamu, on je kytarista na baterky, to víme. Navíc má dosti vážné úkoly. Ale u sirén na vás čekají jiní. A ještě máme Iva a Puka a... Neprozradím...

Když tedy padla slova o energiích a hudbě, tak pokud byste se právě teď rádi nabili touto báječnou energií, zvu vás k poslechu skladby od houslisty Arcangela Corelliho. Víc jak tři stovky let stará skladba... Energie současného houslisty je přímo nakažlivá...







Žádné komentáře: