pátek 12. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKU SVĚTLA 7/28



Sedmé okýnko kalendáře skrývá nesmírně oblíbené jednorožce. Nebudu vám tajit, že jednorožec, s nímž se Marina setkává každý rok ve zvláštním reálním snu, se na konci série stane...
jednou z nejdůležitějších postav celé série. Myslím, že vy ze čtenářů, kteří jednorožce milujete stejně jako já a Marina, budete mít velkou radost. Ale to až v osmém dílu.

Vybrala jsem pro vás do koláže všechny jednorožce, které jsem v Rafaelkách našla, i když mám ještě pocit, že na jednoho jsem zapomněla. Nevím. Ať listuju sem tam, nemůžu ho najít. 

Jelikož jsou obrázky nakresleny černou tuší, jsou logicky černobílé. A já mám na vás otázku. Vzpomněli byste si, jak je ve skutečnosti zabarven Marinin jednorožec? Pokud víte, můžete nám to napsat do komentářů. 

💘

Zítra se těšte na další list z kalendáře, kterým s Marinou odpočítáváme dny do Hromnic, čili Svátku Světel paní Alby. V ten den totiž ucítíme první jarní vánek.

A ještě video. Setkat se s jednorožci není snadné. Přicházejí nepostřehnutelně, jsou neuvěřitelně rychlí a opatrní. Jedno takové setkání uvidíte ve videu doprovázeném hudbou jak z vílího světa.






2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vrátí se k sobě někdy Marininy rodiče?
A jinak si myslím že ten jednorožec je zlatý^^

Kiki

Renata Štulcová řekl(a)...

Kiki, máš pravdu, je zlatý. Ano, rodiče se k sobě vrátí.