úterý 23. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKŮ SVĚTLA 18/28



V už osmnáctém okénku kalendáře odpočítávajícího dny do Hromnic se zaměříme na sídlo, do něhož jsme se s Marinou podívali jen několikrát. Nejen vy, ale ani Marina zatím...
pořádně toto sídlo v říši své maminky nezná, protože pokaždé pobude uvnitř jen krátce, či je nemocná a nemůže se hýbat.
Sama jsem měla tuto budovu jen ve svých představách, avšak díky tomuto kalendáři znám i její skutečnou podobu.
Jak se to stalo?

Shodou okolností jsem ve dvanáctém okénku 12/28 uveřejnila fotografii mně neznámé knihovny, která se mi moc líbí, a někdo z vás mi v komentáři pomohl najít sídlo, kde přímo zmíněnou knihovnu najdeme. (Znovu mockrát děkuju.)

A tak jsem přišla na úžasné sídlo zvané Biltmore Asheville. Nenachází se však v Evropě, nýbrž ve Spojených státech, v Severní Karolíně. V mých představách báječně rezonuje s mou vizí Ainina sídla a ráda se s vámi o tento obrázek podělím. 

A už na vás čeká snadná otázka: Vzpomenete si, kdy se Marina dostala do maminčina sídla poprvé? (Nemám na mysli vílí zámek ve škole.)

💜

A ještě nezbytná videa, tentokrát z Biltmore Asheville.














3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že to bylo, když ji napadli orli.
A to sídlo je fakt super!

Anonymní řekl(a)...

Ja myslím že to bylo když zachranila Aine uplne na konci jednicky
Sojka

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda, že moje hledání bylo přínosné a my se teď všichni můžeme kochat Vaší představou zámku Aine :).
Absolutně si nedokážu představit, že v tak obrovském sídle mohl někdo běžně žít, mě by v tak velkých prostorách popadala úzkost a s ostatními obyvateli bych se asi musela vždy hodinu hledat.
Ire