pondělí 15. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKU SVĚTLA 10/28



Slavný dramatik Rafaelovy školy, William Shakespeare je dneska obsahem desátého okýnka Hromničního kalendáře. Když jsem listovala Vlněním nymf...
našla jsem iniciálu s obrázkem, který mi připomněl zápletku Rohů faunů.

Slavný William totiž ve Snu noci svatojánské říká:

Love looks not with the eyes, but with the mind,
And therefore is winged Cupid painted blind.

Což bychom mohli česky přebásnit... Třeba jako... Teď mě napadají například tyto verše:

Ne očima, ale myslí se láska dívá,
a proto okřídlený Amor oči slepé mívá.

Ti z vás, kteří jste knihy četli, víte, že zápletka z Rohů faunů se vyřeší až ve Vlnění nymf. Dobře víte, že jsem v knihách použila částečně zápletku ze Snu noci svatojánské, tudíž pro vás bude snadné zodpovědět otázku: Kdo si v Rozích faunů zahrál na Oberona a kdo na Puka? Můžete nám prozradit v komentářích. Pokud vám nepůjdou komentáře přidat, zkuste změnit prohlížeč. To pomáhá.

Tak, a v okýnku máme ještě video s malým Cupidem čili Amorkem. Zítra si přijďte otevřít už jedenácté okýnko Rafaelčina kalendáře, kterým odpočítáváme dny do Hromnic, významného svátku v Rafaelově škole.

💗






2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Oberona Král Pan a Puka Puk.
Alvap

Anonymní řekl(a)...

Pan-Oberon
Puk-Puk
Aine-Titánie
PS:jak se čtou tyhle jména?:
Aine,Phoebe,Hébe,Medea