neděle 28. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKŮ SVĚTLA 23/28


Dvacáté třetí okýnko Hromníčního kalendáře, jak jsem mu začala postupně říkat, se týká dvou hrdinek Rafaelky. Vy, kdo jste již...
dočetli čtvrtou knihu, znáte detaily. Proto nebudu spoilerovat a téměř nic prozrazovat.
Jen bych ráda prozradila jedno: Když jsem se blížila k psaní čtvrtého dílu, nic jsem o Stelle nevěděla. Ani to, že existuje. Byla jsem na tom stejně jako Marina. A pak při dokončování třetího dílu, mi náhle padl zrak na přívěšek, který jsem zdědila, a v uších mi zazněla dvě slova - Stella Maris. Ale to přece...
Hlavou mi proběhly všechny dávné mýty od dob babylónských, přes egyptské až dodneška a Stella byla na světě. A také jsem dál do hloubky pochopila, proč se Marina jmenuje Marina, a kdo jí to jméno  ve skutečnosti vybral...

💗

Kdo jste nečetli čtyřku, nyní vás má slova matou, tak si aspoň prohlédněte koláž a shlédněte video.







1 komentář:

Tvořilka řekl(a)...

Je pravda, že nečíst čtverku, jsem ztracená. V knížce je to moc hezky popsáno, šla jsem si to totiž osvěžit :D