středa 10. ledna 2018

KALENDÁŘ SVÁTKŮ SVĚTLA 5/28





V příbězích nesmí chybět láska. To není jen z mé hlavy. Na tuto pravdu už přišli jiní dávno přede mnou. 
Fotografie, kterou vidíte, je z moře na cestě mezi ostrovy Zakynthos a Kefalonie, tedy z míst, kudy plula Marina ve čtvrtém díle Rafaelky. Já tudy neplula, ale plavila se...
na lodi, takže jsem mohla na rozdíl od Mariny pořídit několik fotografií.

Dneska bych se vás chtěla zeptat, jestli najdete v knize kapitolu, ve které takto hovoří Marina o lásce. Jestli na to přijdete, klidně se zapojte v komentářích. Od soboty můžete totiž na blogu komentovat všichni, konečně jsem vše uvnitř blogu nastavila. Takže stačí vybrat, že chcete komentovat jako anonymní. Případně můžete, ale nemusíte do komentáře připsat svou přezdívku, abych vás pak mohla nějak oslovit.

Zítra se těšte na další list z kalendáře, kterým s Marinou odpočítáváme dny do Hromnic, čili Svátku Světel paní Alby. V ten den ucítíme první jarní vánek.

💟

Když se dneska zmiňuji o moři v Řecku, našla jsem pro vás video s delfíny. Jestli máte přečtenou čtvrtou knihu, víte, jak úžasné je takové setkání s delfíny. Tihle vodní andělé s sebou přinášejí zvláštní auru, energii, která nás naprosto okouzlí. Při sledování videa jsem si znovu uvědomila, jaká síla se ve vodě skrývá, a také vím, že kdybych byla na té lodi, tak určitě nenatáčím, ani nefotím. Jen bych tiše hleděla a asi bych se naprosto ztratila v delfíní auře. 
Tak si užijte krásně prosluněného videa a andělských delfínů. (Na videu plavou dva druhy delfínů.)


Žádné komentáře: